[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Java kurulumu

Kena Duran kenan.drn at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 14:01:40 EEST

opt dizinin altına kuruyor ebyn programını
Burdaki tek sıkıntı Ebeyanname progamının java 1.4 den başka bir
versiyonda çalışmaması bu pardustada böyle windows da
Gelirlerin sitesindeki linux versiyon bin uzantılı kurulumu yapmak mesele

15 Temmuz 2009 13:49 tarihinde, Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
adlı kullanıcı şunu yazmış: