[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 Ethernet kartı sorunu

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 10:33:14 EEST

> Anakartınızın marka ve modeli nedir acaba?
> lspci çıktısında gözükmüyor bile, enteresan.

Anakartın marka ve modeli = GIGABYTE GA-EG43M-S2H Dual Channel DDR2 800

> Ethernet karti ana karta tumlesikse, BIOS ayarlarindan kartin acik olup
> olmadigini kontrol eder misiniz?

BIOS ayarlarını ilk başta karıştırmıştım biraz. Bi çok şeyi denedim fakat
bir sonuç elde edemedim. Şimdi tekrar deneyeceğim. Umarım Anakar modeli
sorunu çözmeye yardımcı olur.

Ek bir bilgi daha vereyim. Bu bilgisayar elimize ilk ulaştığında SuseLinux
Enterprise v10 kuruluydu. Fakat Suse sistem kurulu iken internete bağlandım
mı yoksa bağlanmadım mı hiç hatırlamıyorum. Eğer problemi çözmemize yardımcı
olacaksa yeniden SuseLinux kurup internete bağlanmayı deneyebilirim ve eğer
bağlanabilirsem, aynı işlemi pardus'den sağlamak amacıyla işimize yaracak
bir bilgi varsa SuseLinu altından bu bilgiyi elde edip size bildirebilirim.

Yardımlarınız için tekrar teşekkürler.

--
İsmail SEZEN
   Physicist