[Pardus-kullanicilari] KDE4 Menu Program Isimleri

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
15 Tem 2009 Çar 09:29:56 EEST

14 Temmuz 2009 Salı günü (saat 22:43:25) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
> Acaba bana has bir durum mu bu yoksa diger kullanicilarimizdan fikrimi
> paylasanlar var mi? Konu ile ilgili bir anket hazirladim, yanit verirseniz
> cok memnun olurum:
>
> http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=IUtAetw_2byVoNrIOokdfBuA_3d_3d
>
> Tesekkurler,

Bence yeni kullanıcılar için düşünülmüş ve gerekli bir yöntem. İlk defa Pardus veya Linux kullanacak
bir kullanıcının Amarok, Kopete veya Kontact nedir bilmesi beklenemez? Ayrıca Programlar, hem isim
hemde işlevi ile ara kutucuğundan kolaylıkla bulunabiliyor.

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS
AKDENİZ BÖLGESİ ÇÖZÜM ORTAĞI