[Pardus-kullanicilari] wine yüklerken

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at gmail.com
14 Tem 2009 Sal 23:27:36 EEST

14 Temmuz 2009 Salı günü (saat 09:06:34) Özgür KURU şunları yazmıştı:
<alicengizkurt at gmail.com>yazdı:

> Bu kartı radeonhd veya radeon açık kaynak sürücüleriyle denediniz mi?

Evet denedim.2009 Betadan beri.ilk başlarda radeon bazen yükleniyor bazen
yüklemiyordu.yüklendiğinde glxgears 300.00 fps civarına çıkıyordu vesa ile
110.000 civarında.daha sonra uğraşmaktan vazgeçtim.ama 3D programlar beni
çekiyordu.RC2 çıkınca sistemi yeniden yükledim.ama nafile radeon, radeonhd
ve ati ile hiçbir sonuç alamadım.bir yerde mesa ile sonuç aldığını söyleyen
bir kullanıcı vardı ama denemdim şimdi vesa ile 24 bit kulalanıyorum.herhale
dekleyeceğiz bir müddet dah.2008 den memnundum.
--
Cengiz Kaptan