[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 den 2009 a geçiş?

okan ünal okanogretmen at gmail.com
14 Tem 2009 Sal 22:26:46 EEST

Pardus kurarken mümkünse üç bölüm üzerine kurun. Diski otomatik elle
bölümlendirmek istediğinizi söyleyin. Ondan sonra ev dizini için, belgeler
için, Pardus için ayrı disk bölümleri açarsınız. Bunu yaptığınızda Pardus'u
kaldırıp yeniden kurduğunuzda ayarlarınızda bir değişikli olmaz. Ancak
dikkat  edilecek nokta her kurduğunuzda aynı kullanıcı adını açın.

12 Temmuz 2009 13:27 tarihinde Deniz Ege Tunçay <