[Pardus-kullanicilari] Mesajlara cevap verirken..

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Tem 2009 Sal 12:42:00 EEST

2009/7/14 Osman KARAGÖZ <osmank3 at gmail.com>

> Şuanda da yaptığım gibi gmailden hızlı yanıt yazarken o iletiler
> gidiyorsa gider, gitmiyorsa da bu yavaş bağlantıyla cevap yazmak için
> daha fazla yanıt seçeneğine tıklayıpta sayfanın gelmesini bekleyip
> cevap yazmaya uğraşmam açıkçası! :D

Osman Bey, Cihan Bey'in dedigi gibi, aliti yapip bunu yazmak sizin internet
yavasliginiz acisindan sorun yaratmayacak, ancak liste sakinlerinin mesaj
okumasini cok daha rahatlatacaktir. Ayrica su anda benim yaptigim gibi
alinti yapip, ilgili yerin altina yanitinizi yazarsaniz, mesajiniz daha az
yer kaplayacagindan daha hizli gidecektir ve yavas baglantida daha verimli
olacaktir.

Onerimiz sadece internet etikleri acisindan tavsiye edilen ve uluslararasi
gecerliligi olan bir metoddur, uygulayip uygulamamak pek tabii ki sizin
bileceginiz bir sey.

Saygilar,

--
Emre