[Pardus-kullanicilari] 2009 rc1 nvidia

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
13 Tem 2009 Pzt 16:55:33 EEST

RC2 ve nividia 7300gt philips 220cw ekranda hala görüntü 1680-1050, 50 hz,
ilk açılışta renklendirilmiş açılış temasının rengi başlangıçta pembe ama
daha sonra siyah beyaz oluyor , görüntü ekranın altına taşmaya devam ediyor.
açılış tamamlandıktan sonra monitörü kapayıp açtığımda aşağı olan taşmayı
düzelmiş olarak görüyorum.
kullandığım monitör mü bozuluyor, pardusda mı sorun var.
hata kaydı da girdim :))