[Pardus-kullanicilari] PARDUS kurulumları ile ilgili yaşadığım genel bir sorun

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
12 Tem 2009 Paz 02:18:19 EEST

PARDUS 2009 ve 2008 kurulumlarımda karşılaştığım genel bir sorundan
bahsetmek istiyorum. USB diske PARDUS kurulum dosyalarını atıp başarılı bir
şekilde kurulum yapıyorum. Ancak kurulumdan sonra grub.conf'a disk
numaraları USB diskten kurulum yaptığım için her seferinde yanlış yazılıyor.
USB diski hd0 ve kuracağım diski hd1 olarak görüyor. Haliyle kurulum sonrası
diski çıkardıktan sonra hd1 diye bir disk olmadığı için açılışta el ile
müdahele etmek sistemi açıp grub.conf ile oynamak zorunda kalıyorum.

Kaan