[Pardus-kullanicilari] Mesajlara cevap verirken..

Taner Taş taner at pardus.org.tr
11 Tem 2009 Cmt 22:48:58 EEST

Merhaba,

Aşağıda alıntılanan eposta mesajında görüldüğü gibi, mesajlara cevap verirken, liste bilgilerinin olduğu alt kısmı mesaj içinde bırakmazsanız, hatta en doğrusu sadece ilgili kısmı alıntılarsanız listeyi takip eden kullanıcılara saygı duyduğunuz izlenimi uyandırabilirsiniz..

--
Taner Taş <taner><pardus.org.tr>