[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 RC2 güncelleme hatası

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
11 Tem 2009 Cmt 12:42:12 EEST

11 Temmuz 2009 12:17 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  pisi list-pending
>
>  komutu çıktısında paket adı görünüyor mu ?

evet görünüyor.[1]

>  görünüyorsa
>
> /var/log/comar3/trace.log
>
>  çıktısını şu anki halini ve
>
> pisi cp
>
>  komutundan sonraki halini iletir misiniz ? Bu komuttan sonra
> list-pending de paket adı görünüyor mu ?

evet, halen list-pendingde gözüküyor[1]. log dosyalarını size yolluyorum.
sistemim alphadan beri güncellemelerle süregelen sistemim. yarın yeni
kurulum yapıp
tüm testleri yapmayı düşünüyorum, gereken durumlarda hata kaydı gireceğim.
zira şu ana kadar 2009'da 3D efektleri etkinleşebilmiş değil. 2008'de
çalışıyor.

[1]
pardus-mobile Selim # pisi it xorg-video-nvidia-current --reinstall
Paket(ler)in toplam boyu: 6.26 MB
İndiriliyor 1 / 1
xorg-video-nvidia-current paketi test deposunda bulundu.
xorg-video-nvidia-current-185.18.14-10-2.pisi [önbellekte]
Kuruluyor 1 / 1
xorg-video-nvidia-current-185.18.14-10-2.pisi [önbellekte]
xorg-video-nvidia-current paketi 185.18.14 sürümü 10 yayımı 2 inşası
kuruluyor.
xorg-video-nvidia-current için kaldırma öncesi işlemler çalıştırılıyor
xorg-video-nvidia-current için kaldırma sonrası işlemler çalıştırılıyor
xorg-video-nvidia-current dosyaları arşivden çıkartılıyor.
xorg-video-nvidia-current paketi yapılandırılıyor
xorg-video-nvidia-current yapılandırması başarısız oldu.
xorg-video-nvidia-current kuruldu.
pardus-mobile Selim # pisi list-pending
xorg-video-nvidia-current
pardus-mobile Selim # pisi cp
xorg-video-nvidia-current paketi yapılandırılıyor
Program Sonlandırıldı.
Betik hatası: 'NoneType' object has no attribute 'replace'
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri izleme verisi almak için lütfen --debug seçeneğini kullanın.