[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 RC2 güncelleme hatası

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
11 Tem 2009 Cmt 10:55:15 EEST

Merhaba,

11 Temmuz 2009 10:26 tarihinde Kena Duran <kenan.drn at gmail.com> yazdı:

> Bu sabah RC2 güncellemesi yaparken pisi hatası verdi pisi rdb komutu
> /var/lib/pisi/package/module-nvidia185-185.18.14-9/metadat.xml,
> dosyasının XML sözdizimi geçersiz hatası veriyor ve bilgisayarı
> kapayıp açtığımda giriş ekranında kalıyor grafik masaüstü ekranın
> geçemiyorum .

dün akşam güncellerken ben de de xorg-video-nvidia-current  paketi
yapılandırılırken başarısızlığa uğradı.
ama sistemi yeniden başaltmakta sorun olmadı. siz ilk olarak konsoldan *pisi
dc* komutunu verdikten sonra
güncelleştirmeleri yapabilirsiniz diye düşünüyorum.

ayrıca daha önce şunu deneyin. sistemi ilk açtığınızda F3 tuşuydu yanlış
hatırlamıyorsam oradan güvenli modda
sitemi başlatın. diskte yer sorunu yoksa grafik ekrana girersiniz. sistemi
tekrar başlatın bu sefer yine F3  tuşuyla
*tekrar tanı* seçeneğiyle giriş yapın.