[Pardus-kullanicilari] Pardus-Linux.org eDergi 10. Sayı Yayımlandı

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
11 Tem 2009 Cmt 02:24:08 EEST

Derginizi indirdim okudum ve hiç beğenmedim..Uydurma bir içerik, birbiri
ile bağlantısız konular, onlarca kelime hatası,
en kötüsü de adı Pardus-Linux olan  derginizde, yaptığınız röportajla,
Pardus projesine ve yöneticisine çamur atmanız.
Sanki kendi söylemek istediklerinizi röpartajı veren kişiye
söyletmişsiniz..Anlaşılan o ki Pardus proje yöneticisi ile
bir derdiniz var..

Bence daha faydalı işlerle uğraşsanız daha iyi olur..

E.Ersan SÜLÜN