[Pardus-kullanicilari] celeron 466 işlemci ve pardus

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
10 Tem 2009 Cum 10:43:49 EEST

Selamlar,
Yeri gelmişken: bende şirketteki böyle hurda sayılabilir bir makinaya
Pardus2008.2+FCE kurdum. Sadece Progress ile yazıdığımız ufak kapı giriş
programı ve Firefox üzerinden güvenlik kamerası izliyorlar.

Ama hızından çok memnun değil güvenlikteki arkadaşlar :)

Pardus 2009 kursak daha mı iyi olur? Sanki öyle bir yorum geldi az önce?!

Kolay gelsin,
Mucip:)

CAKTAS at iaosb.org.tr yazmış: