[Pardus-kullanicilari] pardus2009 rc1 ve nvidia ekran kartı

engin akpınar enginalamut at gmail.com
10 Tem 2009 Cum 02:04:15 EEST

ilk mailinizi yanlışlıkla sildim.
o nedenle tam nerede takıldığınızı hatırlamıyorum.
ama kdm gelmeden siyah ekrana düşüyorsa ctrl+alt+f1 ile konsola düşüp
kullanıcı adınız ve parolanızı girip sistemi konsoldan açabilirsiniz ve *sudo
rm /etc/X11/xorg.conf *komutu ile xorg.conf dosyanızı siler ardından *sudo
pisi rm module-nvidia185* *xorg-nvidia185* komutu ile sürücüleri
silebilirsiniz.
ctrk+alt+delete ile sistemi yeniden başlattığınızda sistem vesa sürücüleri
ile açılmalı.
ardından ilk mesajdaki anlattığım gibi sürücüleri yeniden yükleyin.
umarım bu defa olur.