[Pardus-kullanicilari] Stopmotion Programı

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
9 Tem 2009 Per 10:11:52 EEST

2009/7/8 Mahir TAKAK <2.mahoni at gmail.com>

> Ben stopmotion programını bilgisayarıma yüklemek istiyorum ama katkı
> deposunu da eklediğim halde programı bulamıyorum

Pardus 2009'u kullanıyorsunuz herhalde. Stopmotion paketi henüz 2009 contrib
deposuna katılmamış. http://hata.pardus.org.tr/ adresinde paketler arasından
stopmotion paketini seçip "stopmotion paketinin Pardus 2009'a aktarılması"
başlıklı bir hata raporu girerek geliştiricilerin stopmotion programının
Pardus 2009 paketini hazırlamaları isteğinde bulunabilirsiniz.

--
- Serdar Dalgic