[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 ilk kurduğum günkü gibi hızlı değil?

Erdem Uysal uysalerdem at gmail.com
8 Tem 2009 Çar 13:03:19 EEST

Ben sıcaklık göstergesini de kullanıyorum. Eğer ayarlar kısmında
gözükmüyorsa, sensörlerin ile ilgili bir kaç ayar yapman gerekebilir.
Konuyla ilgili tam bilgim yok. Belki daha deneyimli bir arkadaş yardımcı
olabilir sana, ya da tavsiyem "lm-sensors" anahtar kelimesini de içeren bir
kaç kombinasyonda arama yapıp döküman okumak olacaktır.