[Pardus-kullanicilari] desktop dizin koruması

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
8 Tem 2009 Çar 11:45:20 EEST

merhaba;

şurada da http://www.ozgurlukicin.com/yenifikir/ayrinti/377/ belirttiğim
gibi bir problemim var arkadaşlar. ev dizinindeki Desktop dizininin
silinmesini bir şekilde engellemem gerekiyor. Belediyemizde çok sayıda
bilgisayar düşmanı çalışan var maalesef. Pardus kullanan bilgisayar sayısı
arttıkça (şu anda 77)  çöpten Desktop dizini toplamaktan heder oldum :) .
İşin daha da kötüsü çöpü boşaltmış olduktan sonra haberim olması. O kadar
belgeyi testdisk ile geri getirebiliyorum ama bu hem çok zahmetli hemde çok
riskli olmaya başladı. Bu Desktop dizinini bir şekilde silinmesini
engelleyebilmem için önerisi olan varmı acaba ? Birde Pardus 2008
kullanıyorum .

Saygılar.

--
Koray Özdemir