[Pardus-kullanicilari] Pardus2009 RC1 Açılış sorunu

Ercan KURU ercankuru at ercankuru.com.tr
8 Tem 2009 Çar 10:59:28 EEST

Ercan KURU wrote:

> Sistemimi sıfır ve 50Gblık bir alana kurdum. O yüzden yer sıkıntım
> yok. kde ayarlarını dediğiniz gibi sildim. Ancak aynı hatayı verdi.
>
> Ekran kartım onboard'u sistem üzerine bir ekran kartı taktım. Sorun
> düzelti. Ancak yine açılırken takılma söz konusu.
> adresini kullanın.
> Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin.
> Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama
> web sayfasına gidin.

Pardus 2009 rc1 sürümünün açılış problemi RAM den kaynaklı olabilir.
İlk denediğim bilgisayar :

CPU : AMD 3000 754 pin (tek çekirdek)
Ram: 1024 ddr
Ekran Kartı : Onboard

Bu şekilde kullanıcı adı ve şifresi girdiğinde girmeye çalışıyor fakat
tekrar aynı ekrana geri dönüyor. Ekran kartı taktığımızda ise açılıyor
ancak biraz takılma meydana geliyor. Ekran kartım sorunlu olduğu için bu
bilgisayarda pardus kullanılmıyor.

2. denediğim bilgisayar ise

cpu: Amd 3600 X2
ram: 1024 ddr2
Ekran kartı : onboard

Bu bilgisayarda ise şuan için problem yaşamadım.

Bu durum şunu da gösteriyor ki Pardus 2009 düşük kaynaklı sistemler için
ideal olmayacak.