[Pardus-kullanicilari] 2009 rc ekran kartı tanıtma

engin akpınar enginalamut at gmail.com
7 Tem 2009 Sal 01:01:49 EEST

pisiden *xorg-video-nvidia 185* ve *module-nvidia 185* paketlerini
yükleyin.  daha sonra menuden *sistem>ekran ayarları* yolunu izleyin.
Aygıtlarda *configure* butonuna basın. *Video driver* bölümünde *select from
the list *seçeneğini tıklayıp nvidia 185 tercihini seçin. hemen altta *color
depth* bölümündede *select from the list *seçeneğini tıklayıp *24* yapın.
bilgisayarı yeniden başlatın.
hepsi bu olmalı. çalışmazsa *zorg -d nvidia/xorg-video-nvidia185* komutunu
root olarak konsola girebilirsiniz.