[Pardus-kullanicilari] kdm-pardus-theme / ksplash-pardus-theme

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Tem 2009 Pzt 10:11:08 EEST

On 06 Temmuz 2009 Pazartesi 09:36:58 Alper Oguz wrote:

> Bunu kaçırmışım, belki duyuru listesine de bir tane atarsanız iyi olabilir.

 mmm, tek tek paket yazmak biraz ürkütücü olabilir, duyuru listesinin
takipçileri buradaki kullanıcılarımız kadar sisteme yakın olmayabiliyor. Onun
yerine "CD paketleri" paketi hazırlasak daha iyi sanırım.

> Eksikleri kurdum, ama kaldırılacaklardan en baştaki blas ve lapack'i
> kaldırmaya vicdanım el vermiyor. :)

 Bu paketler başka programlar için de kurulu olabilir, bence hiç kaldırmayın,
yeni gelen paketleri kursanız yeter.