[Pardus-kullanicilari] kdm-pardus-theme / ksplash-pardus-theme

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Tem 2009 Pzt 09:16:53 EEST

On 06 Temmuz 2009 Pazartesi 08:23:52 Alper Oguz wrote:

> Tamam bunları kurayım.
>
> Görüntü yöneticisini de benzer şekilde keşfettim, kenarda köşede kalmış
> kurulmayı bekliyormuş. Buna benzer durumda olan başka paketimiz var mı
> kuralım?

 Her sürümde CD deki paket değişikliklerini listeleyip buraya haber veriyorum
[1], o mesajlardaki paketleri kurmak yeterli olmalı. Tema vb. araçlar hazır
oldukça da Pardus'a özel ayarların yapıldığı pardus-default-settings paketine
bağımlılık olarak yazıp kurulmasını sağlamayı düşünüyoruz.

 Bir ihtimal, CD ile gelen bütün paketlere bağımlı olan bir sahte paket depoya
girebilir, hem bu tarz paket değişikliklerinin takibini kolaylaştırır hem de
2008-2009 geçişinde kullanma ihtimalimiz de var.

[1] http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2009-July/053551.html
[2] http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2009-June/053333.html