[Pardus-kullanicilari] kdm-pardus-theme / ksplash-pardus-theme

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Tem 2009 Paz 23:49:51 EEST

On Sun, 05 Jul 2009 22:26:38 +0300
Alper Oguz <alper2 at oguz.biz> wrote:

> Merhaba,
>
> 2009'u alpha'dan beri kullanıyorum. Bu iki paket kurulu değil. Mor
> renkli splash ekranı boot süresince görünüyor, ama kdm KDE'nin
> standart temasında, Pardus adına bir şey içermiyor. Konu satırındaki
> bu paketleri kurayım mı?
>
> Kurmak gerekiyorsa niye mandatory vb hale gelmemiş ki?

 Bu paketleri şu anda elle kurup elle (KDE ayar aracından) ayarlayıp
kullanabilirsiniz. Ancak grafik işleri bitmediği için henüz öntanımlı
yapmadık. Şu anda öntanımlı olan temalardan daha iyi olduklarını
düşünüyorum, ama biraz daha işi var.Sadece paketler CD'ye girsin /
durumu görelim (boyut, sorun çıkarıyor mu vs.) diye RC ile birlikte
CD'ye aldık.