[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 ilk kurduğum günkü gibi hızlı değil?

Gürol gulizgurol at gmail.com
5 Tem 2009 Paz 12:07:26 EEST

Arkadaşlar gözle görülür bir şekilde Pardus'um yavaşladı. Bunun nedeni nedir
bilmiyorum. Kullanıcı Hesabı kısmından Gizlilik'ten temizleme yapıyorum ancak
Pardus gene de hızlanmıyor. İlk günkü kurduğum(güncellemelerden sonraki
durumu) kadar hızlı değil. Mesela aMsn Firefox(2 sekme açık) Kmail Amarok ve
Kcalc açıkken pc kasılıyor. Arada donmalar oluyor. Hele aMsn ile
arkadaşlarımızla konuşmaya başladığımızda daha da yavaşlıyor bilgisayar.
Ancak Amarok'u kapattığım zaman bilgisayarın performansı gözle görülür
derecede artıyor ve inanılmaz hızlanıyor. Yani arkadan daha çok program açsam
bile kilitlenmeler olmuyor.

Bu Amarok'un sistem kaynaklarını kullanırken biraz daha cimri davranmasını
sağlayamaz mıyız ayarlamalar ile?