[Pardus-kullanicilari] Kararan masaüstü ve kaybolan panel

Ali Işıngör isingor at gmail.com
3 Tem 2009 Cum 09:52:04 EEST

Bu sabah bilgisayarımı açtığımda son derece ilginç bir hatayla karşılaştım.

Bilgisayarım açılıyor ama masaüstüm yok! Her yer simsiyah...

Yakuake oturumu açıklıyor, hatta bir önceki oturumdan açık olan Mozilla
Firefox, Mozilla Thunderbird ve Pidginim de açıldı (canavar gibi
çalışıyorlar) ancak masaüstünün olması gereken yerde acayip bir siyahlık
var. Dolayısıyla program menüsü ve panelim de yok. Yakuake aracılığıyla 2009
deposundan dün akşamki güncellemeleri de yaptım ama yeniden başlatma
sonrasında durumda bir değişiklik olmadı

Bu arada ilgili olabileceğini düşündüğüm bir bilgiyi vereyim; Nvidia 7600
serisi bir ekran kartım var.

Bu duruma dair fikri olan var mıdır?

Ali Işıngör