[Pardus-kullanicilari] ekran rengı gıttı ısık gıttı

hasan akgül hasanaakgul2 at gmail.com
2 Tem 2009 Per 23:13:57 EEST

benim bilgisayarda y530/lenovo aynı nvidia  hepsi aynı oyun oynarken
donuyor  ve güncellemeleri yaptıktan sonra hiç açılmadı  benzer işlemleri
ikikez format atarak  sorunumu çözmeye başladım tekrar güncelledim pisi
paketleri ile yine format atmak sonunda kaldım artık güncellemeye ve pisi
paketi ile birşeyler yüklemeye korkuyorum