[Pardus-kullanicilari] Errno 5 Girdi/Çıktı Hatası[Yardım lütfen kurulumun tam ortasında kaldık..]

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
2 Tem 2009 Per 19:10:15 EEST

2009/7/2 Tahsin Kesoglu <tahsin.kesoglu at gmail.com>

> Arkadaşlar merhaba...
>
> Arkadaşın laptop'a pardus kurmaya çalışırken %63te kaldı ve sorun verdi..
>
> Hata penceresi açılıp...şunlar yazıyor..
> 'PAketlerin kurulumu sırasında bir hata oluştu.
>
> Bu bozuk Pardus CD'si veya CD-ROM okuyucudan kaynaklanıyor olabilir..
>
> Hata:
> [Errno 5] Girdi/Çıktı hatası..
>

> yardım bekliyorum....

e yazıyor ki zaten:

*Bu bozuk Pardus CD'si veya CD-ROM okuyucudan kaynaklanıyor olabilir..*

kurulum yaptığınız cd'yi kontrol edin. CD'nin üzerinde çizik v.s. olabilir,
çektiğiniz cd'nin doğruluğunu kontrol edin (GPL lisansını geçtikten sonraki
aşama kurulumda). Bir ihtimal de hava sıcaklığından dolayı cd-rom'unuz çok
ısınıyor ve cd'yi okumada sorun yaşıyor olabilir.

--
- Serdar Dalgic