[Pardus-kullanicilari] Hard Disk Kilitlenmesi Sanırım Yardım??

Gürol gulizgurol at gmail.com
2 Tem 2009 Per 14:27:11 EEST

Bu sorunun bir benzerini ben yaşıyorum. Düzeltebilmiş değilim. root olduğumda
aynı sorun yok. Çünkü gparted ile biçimlendirme yaparken burada root olarak
biçimlendirme yapıyoruz. Daha sonra root olarak biçimlendirme yaptığımız için
root olamadan da biçimlendirdiğimiz yerde işlem yapamıyoruz. Bunu nasıl
düzelteceğiz.