[Pardus-kullanicilari] BİLGİSAYARIMIN İŞLEMCİSİNİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Tem 2009 Çar 09:04:32 EEST

Sayın Haydar arkadaşım
Burası her ne kadar Pardus listesi olsada donanımsal konularda bilgi almak
isteyen arkadaşlarımıza küçük bir yardımın zararı olacağı kanısında
değilim.Büyüklerimiz bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp söylemine karşın
sorulan soruya istenen yardım talebine yanıt vermemek pek insancıl gelmiyor
bana.Yarın sizinde donanımsal bir sorununuz olduğunda bu listede üye çeşitli
meslek grublarından gelen bilgilsi olan arkadaşlarımız sizinde sorunuza
yanıt verir.İyi günler