[Pardus-kullanicilari] güncelleme hatası mı ? Ne yapmalı ?

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
31 Oca 2009 Cmt 23:33:34 EET

Merhaba,

2009/1/31 Nuri Ümit Tekin <numittekin at gmail.com>

> Merhabalar, güncellemeleri izleyip indiriyorum. Son üç güncelleme sırasında
> bazı dosyaların kurulumu aşamasında aşağıdaki mesajı aldım:
>
> tr.org.pardus.comar.python.exception:
> (-30975, ' DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery -- PANIC: Ge
> \ xc3 \ xa 7 ersiz arg \ xc3 \ xbcman ')
>
> ve güncellemeye başladığımda yeni dosya ile kurulum devam etti, ya da gene
> ayni hatayı tekrarladı. Bu ne anlama geliyor ?

pisi nin veri tabani bozulmus sanirim:
*sudo pisi rdb*
komutundan sonra guncellemenizi tekrar edin.
yine olurmuyorsa pisi onbellegini  ya sildikten ya da yedek aldiktan sonra
tekrar deneyin
onbellegi silmek icin
*sudo pisi dc *

> Daha önce bu konuda bir yanıt verildiyse bana nerede bulacağımı
> söyleyebilir misiniz ?

Evet, cok kez soruldu, listede arama yaparak bulabilirsiniz.

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
try: while Alive: survive()
finally: rip()