[Pardus-kullanicilari] 2008.2

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
31 Oca 2009 Cmt 19:07:52 EET

Pisi güncellemeleri ile 2008.2 Beta, 2008.2 Canis aureus oldu. :=)
Biliyorum Pardus KDE temelli. Ama ben birkaç haftadır Gnome masaüstünü
kullanıyorum. Herhangi bir sebebi yok, sadece meraktan. Oldukça memnunum.
Güncellemeden sonra sadece gdm paketini yeniden kurmak gerekiyor o kadar. Tüm
Pardus geliştiricilerinin ellerine sağlık. Sanal makinemde findos vardı, onu
da sildim gitti.