[Pardus-kullanicilari] ekran compizde kalıyo, masaüstü açılıyo siyah ekran geliyor‏

özgür koþar ozkos3 at hotmail.com
31 Oca 2009 Cmt 17:06:32 EET

(pardus2008) Açılışta güvenli modu , ve diğer seçenekleri F3 le
denedim, çalışan cd ile açıp x11 dosyasını silip yeniden açtım, yinede
siyah ekran geldi açıldıktan sonra.compizden kaynaklanıyo, siyah ekran
geldiği için KDE seçemiyorum, gerçi çıkıyomu görünmüyo.compizi açılışta
konsol çalıştırıp silebirmiyim, nası yaparım yada bi başka şekilde
komutla filan ilgileneceklere şimdiden teşekkürler.

Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/