[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 Canis aureus güncellemesi sonrası.

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
31 Oca 2009 Cmt 16:23:17 EET

31 Ocak 2009 Cumartesi 16:07 tarihinde Ertan ARPACI
<ertanarpaci at gmail.com>yazdı:

> Sonuç itibari ile makine açılırken ekrandaki Pardus 2008.1 Hyaena hyaena
> 2.6.25.20-114 seçeneğininin gözükmesi normal diyorsunuz.

aynen öyle, ama 2.6.25.20-115 olsaydı o zaman yeni bir grub girdisi
eklenirdi. ama bu güncelleştirme daha önceki
çekirdeğin üzerine yazıldığı için bir şey değişmedi.

> Ben güncelleme sonrası Pardus 2008.2 Canis aureus olarak yeni bir seçeneğin
> çıkacağını düşünmüştüm.

çekirdek sürüm atlasaydı seçenek eklenirdi ama yine 2008.2 olmazdı. çünkü
sonuçta sisteminiz 2008.1
olarak kuruldu. ama siz kendi gözünüze hoş gelen şekilde başlığı
değiştirebilirsiniz.

Pardus menü>tasma>sistem seçenekleri>açılış yönetisini açın, en üstteki
Pardus-2008.1 girdisinin yanındaki
tornavida işareti olan butona basın, gelen ekranda "başlık" kısmını
istediğiniz gibi ayarlayın.
mesela: Pardus-2008.2 ALTIN CAKAL yapın. tek dikkat edeceğiniz kısım en son
Türkçe karakterleri desteklemiyordu.

kolay gelsin...