[Pardus-kullanicilari] RE: USB bellekte Çalışan Pardus 2008

taha erkan taha_2008 at hotmail.com
31 Oca 2009 Cmt 11:48:50 EET

Ben de sonunda usb'den çalıştırabildim. Bilgisayarı başlatmadan usb'yi taktım, ne kadar usb'den başlat dediysem de olmadı. Meğersem usb bellek harddiskler arasında gözüküyormuş. Harddiskler arası boot önceliğini değiştirerek kingston-drive yaptım çalıştı. Bu arada benim desktop'ta boot device seçmek için F12'ye basmam gerekirken laptopumda F8'e basmam gerekiyor. Dediğiniz gibi belirli bir standart yok...