[Pardus-kullanicilari] Amsn Piranha webcam

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
31 Oca 2009 Cmt 01:27:41 EET

Merhaba,

2009/1/31 Hüseyin Kaya <huseyin34 at gmail.com>

> merhabalar ;
> test-webcam dediğimde kamera görüntüsü çıkmakta.
> Ancak amsn de kamera kullanamıyorum.
> SEÇENEKLER > DİĞERLERİ > SES VE GÖRÜNTÜ AYAR.DEĞİŞTİR kısmında *siyah
> ekran çıkmakta.*
>
> Aynı sorun KOPETE için de geçerli malselef...
> Yardımcı olursanız çok sevinirim.

bende de piranha kamera var ama modelimiz farkli olabilir.
bendekinin lsusbi ciktisi: 0ac8:303b Z-Star Microelectronics Corp. ZC0303
Webcam
biraz once test ettim, her iki uygulamayla da calisiyor.

kopete nin ya da amsn nin goruntu ayarlari penceresinde
aygit secme yerinde aygitin ismini goruyormusunuz?
Goruyorsaniz secin, sectikten sonra altinda kanal secimi var,
oradada kanali secili degil ise secmelisiniz.

buna ragmen olmuyorsa,
ls /dev/video*  nedir?
video0 dan farkli ise elle config dosyasina girmek belki sorunu giderebilir.

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
try: while Alive: survive()
finally: rip()