[Pardus-kullanicilari] USB bellekte Çalışan Pardus 2008

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
30 Oca 2009 Cum 18:15:51 EET

30 Ocak 2009 Cuma 17:41 tarihinde adem tug <ademtug at gmail.com> yazdı:

> hayırlı olsun usb den açılısınızı yaptınız.
> her bilgisayar açılışında açılırken F8 e basıp usb yi seçip
> açıyosunuz.unutmayın...

işte bu yazdıklarınız her donanımda olmuyor malesef. benim sistemimde daha
da basit esc tuşuna basınca geliyor.
seçim ekranında tüm donanımları tespit ediyor ve istediğinizle
başlayabiliyorsunuz.
benim sistemden çok daha genç sistemlerde boot options ile zilyon tane
seçenek geliyor ama hiç birisi boot etmiyor.
aynı sisteme her seferin farklı boot metodu uygulamak zorunda kalabiliyorum.
bazen removeable kısmında alıyor,
bazen hard driver, bazen usb drive vs.

ama belirli bir standart olmadığı için ezbere anlatmamak lazım...