[Pardus-kullanicilari] Pardusta sanal makine

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
30 Oca 2009 Cum 16:37:33 EET

Sanal makina icin:

http://tr.pardus-wiki.org/Sanalla%C5%9Ft%C4%B1rma:%C4%B0%C3%A7indekiler

Ben bu hafta icinde qtemu ile 2008 icine XP-SP3 kurdum. Isletim sistemi
kuruldu, nete aninda sorunsuz baglandi. Ama bir CD driver tanitmayi henuz
beceremedim. Dolayisiyla da ofis kurulumu yapamadim. Bir de netten guncelleme
alamiyordu ve explorer yaklasik 5 dakikada bir cokuyordu.

Alternatif olarak;  netten arastirdigim kadariyla VirtualBox ve VMWare en iyi
alternatifler sanallastirma icin. Ben VirtualBox kullanmayi deneyecegim. Su
siteyi takip etmeyi planliyorum:

http://wiki.pardus-linux.org/index.php/Kapal%C4%B1_S%C3%BCr%C3%BCm_Virtualbox

Fakat bir hafta sehir disinda olacagim icin bunu ancak bir dahaki haftasonu
deneyebilirim saniyorum. Henuz denemedigim icin de kullanilabilirlik icin bir
yorum yapamayacagim.

Kolay Gelsin,

Cagacan Deger