[Pardus-kullanicilari] Pardusta sanal makine

Hüseyin Sarmaşık hivy01 at gmail.com
30 Oca 2009 Cum 15:17:23 EET

Arkadaşlar zorunlu sebeplerden windowsa bağımlılım söz konusu o yüzden
pardus 2007.3 te sanal makine oluşturup windows kullanmak istiyorum. Sanal
makine oluşturduğumda bu sanal makinede usb, ses kartı, kamera vs donanımlar
düzgün çalışıyor mu? Ayrıca sanal makine ile pardus arasında dosya paylaşımı
yapılabilir mi? İnternet için de ralink wireless kullanıyorum. Pardusta
ralink sürücü bulabilir miyim? Açıkçası pardus kullanmak istiyorum ama bu
sorunlar beni endişelendiriyor. Pardus kur olmadı tekrar windowsa dön
kısacası bu tarz şeyler yaşamak istemiyorum. ( Pardus 2007.3 kurmamı bir
arkadaşım tavsiye etti. Şu anda en kararlı pardus sürümü hangisidir?)

Yardımlarınız için teşekkürler.