[Pardus-kullanicilari] USB bellekte Çalışan Pardus 2008

osmank3 at gmail.com osmank3 at gmail.com
30 Oca 2009 Cum 14:49:27 EET

Bazı bilgisayarlarda biostan da yapamaya biliyorsunuz. ben şuan ki
sistemde biostan bulamadım. sabitdiski söktüm bilgisayarı açtım.
usb'den boot ederken bağladım sabitdiski tekrar. Tabii bunu laptopta
yapmak kolay ama pc'de yapmak biraz zor. Ki ben böyle yaptım diye
sizde yapmayın zirâ çok sakat bir hareket bu hareket :D

30.01.2009 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:

--
BayOK