[Pardus-kullanicilari] urban terör yardım

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
30 Oca 2009 Cum 13:32:40 EET

Bir yanlışlık olmasın;

Ping değeri ile bağlantı kapasitenizin bir ilgisi yok, ping değeri aynı
bağlantıyı o anda kaç bilgisayarın kullandığı ve bağlantığınız sunucu ile
aranızdaki düğüm sayısı ve mesafe gibi ölçüler ile ilgilidir.

Özellikle paylaşılan ağalarda genel ping değerleri doğal olarak yüksek olur
zaten. Ama takılmaların gerçek nedeni için "start server" ile
bilgisayarınızdan bir sunucu çalıştırıp kullanın takılma olmuyorsa sistem
kaynakları ile ilgili değil bağlantı ile ilgilidir.

29 Ocak 2009 Perşembe 09:43 tarihinde Aşır Demirel