[Pardus-kullanicilari] Urban Teror ile alakalı

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
30 Oca 2009 Cum 12:09:01 EET

Bu sistemde oyunu minimum ayarlarda akıcı oynamanız lazım, bunun için
çözünürlüğü 800x600 yapın, texture detail değerini low yapın ve en önemlisi
ekrandaki takım durumu, harita, fps değeri, network durumu gibi eklentileri
mutlaka kaldırın, sadece zaman ve skor değerleri kalsın. Daha ileri gidip
ses efektlerini de kapatabilirsiniz.