[Pardus-kullanicilari] YNT: sakatlanan sistemi kurtarma

cem ozturk cem at nevsehir.edu.tr
29 Oca 2009 Per 14:48:17 EET

Merhabalar,
Bende arkadaşa kurduğumuz pardusda printer sorunu vardı. yazıcıyı hp-setup ile
kurdum ama  Cups çalışmıyordu. Kaldırıp tekrar kurayım dedim ve 1 paket 34
bağımlı paket var dedi ve kaptan tasma qt office firefox ve bir çoğunu
sildi.. Menüler bomboş kaldı. tekrardan aklıma gelen önemli paketleri kurdum
yazıcıyı tanıttım ama sistemde bir çok dosya eksik.

Dosya veya bir hizmeti kaldırırken bağımlı dosyaları bize gösterse ve ya
kaldırırken servisi veya programları komple değilde sadece gerekli kodları
kaldırsa olmaz mı?

Cem Öztürk
Nevşehir Üniversitesi