[Pardus-kullanicilari] urban terör yardım

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
29 Oca 2009 Per 09:13:14 EET

Tabi bu ping olayı senin internet bağlantın ile çok alakalı. Buna dikkat et
bence bilgisayarın ile alakalı bir sorun yok. Ha belki urban terror de
setup>system menüsünde çok yüksek değerler seçilmiştir ancak buna ben %1
ihtimal veriyorum. İnternet bağlantını kontor etmelisin sunuculara girerken
pingini kontor etmelisin. İyi oyunlar.

29 Ocak 2009 Perşembe 09:10 tarihinde mehmet gürol çay <gulizgurol at gmail.com