[Pardus-kullanicilari] Tmp klasörü ile ilgili yapmış olduğum yanlışlık , getirdiği sorun ve çözümü

Özgür Kuru ozgurkuru at gmail.com
29 Oca 2009 Per 01:41:24 EET

İleride başka arkadaşlarda yaşayabilir düşüncesiyle buraya yazmayı uygun
gördüm. Eğer tmp klasörünü dalgınlıkla, yanlışlıkla silerseniz KDE açılmıyor.
Daha doğrusu kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra KDE gelmiyor ve
şöyle bir hata veriyor:
"Call to 1nusertemp field (temporary directories full?). Check your
installation."
Ben dalgınlıkla yaptım Eren Türkay'ın yardımları ile bu sorunu çözdüm.
Çözümü de şu şekilde:
1. Kullanıcı Giriş ekranında ctrl+alt+f2 kombinasyonu ile konsola geçiyoruz.
2. Kullanıcı hesabımız ile giriş yapıyoruz.
3. Sırasıyla;
sudo su -
rm -rfv /tmp
mkdir /tmp
chmod 1777 /tmp
reboot
komutlarını giriyoruz.

Bilgisayarımız açıldığında artık rahatça kullanıcı hesaplarına girebiliriz.

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net