[Pardus-kullanicilari] Wine programım çalışmıyor?

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
28 Oca 2009 Çar 16:18:43 EET

Mehmet bey wine ile bir program calistirdiginizda bildigim kadariyla windows'u
taklit etmek icin wine bir exporer calistiriyor. Bunu menulerde veya grafik
arayuzde goremiyorsunuz ama System Guard'da arama yapinca bende gozukuyor.
Sizde gozuk muyor mu acaba? Belki de sorun Wine'in bu explorer'i
calistirmamasidir. O durumda nasil devam edebilirsiniz bilemiyorum...

Not: Speedsim 0.9.8b'yi az once sorunsuz kurdum. Sys Guard altinda
explorer.exe gozukuyordu. Bence sizdeki sorun bir explorer acilmamasi wine
tarafindan. Daha bilgili arkadaslar umarim yardimci olabilirler.

Cagacan Deger