[Pardus-kullanicilari] Bütünleşik SVN ve Bugtraking

Husrev wapper at gmail.com
28 Oca 2009 Çar 14:07:25 EET

Başlıkta SVN yerine "versiyon kontrol" yazmak isterdim ancak çok uzun
olmasından çekindim.

Sevgili liste sakinleri, 3 yazılımcı biraz büyükcene bir proje için
çalışacağız. PHP + mySQL kullanacağız. Ancak 3 kişinin bir lider olmadan
birlikte çalışması bir version kontrol ve BugTracking sistemi olmadan çok
zor ve üzerine yazma riski yüksek oluyor. Bu nedenle bir versiyon kontrol
sistemi ve onunla uyumlu çalışabilecek bir BugTracking (ah Türkçe'sini
bilsem) sistemi tavsiyesi isteyeceğim sizden.

Yapacağımız proje Firefox kadar büyük olmayacağından bugzilla gibi ayrıntılı
ve kullanıcı arayüzü çok rahat olmayan bir çözüm istemiyoruz. Trac, Mantis,
Redmine duydum ama tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum.

Not : İhtiyaç duyduğumuz şeyin tam olarak bir svn ve bugtracking olduğundan
da emin değilim. :)

--
Husrev
husrev at ozayman.com