[Pardus-kullanicilari] sakatlanan sistemi kurtarma

msen63 msen63 at ttmail.com
28 Oca 2009 Çar 11:44:34 EET

Merhaba, birkaç gün önce yeğenime kurduğum prds-2008-2rc2, ses ayarlarıyla uğraşırken sakatlandı. Ses anlayamadığımız nedenlerle kayboluyordu ve kalitesi düşüktü. Çeşitli ayarlarla giden sesi geri getirsek de, kalitesini düzeltemiyorduk. Pulseaudio ayarlarını devreden çıkararak denemek üzere ilgili 3 paketi sistemden kaldırmak istedim. Pisi ters bağımlılık ile kendi de dahil 71 paketi uyarı vermeden sistemden kaldırdı. Şu an sistemle ilgili dosya ve programların neredeyse hiçbirine ulaşamıyorum. Sisteme kapa-aç yaparsam tekrar açılamayacağını düşünüyorum. Bu durumda yeniden kurulum yapmadan sistemi kurtarmak için önerilerinizi bekliyorum.

Mustafa ŞEN / G. S. Öğretmeni / MANİSA