[Pardus-kullanicilari] Yarınki Pardus Seminerine Beklerim

Özgür Kuru ozgurkuru at gmail.com
28 Oca 2009 Çar 01:14:10 EET

On Tuesday 27 January 2009 23:06:09 seval unver wrote:
> Teknik konuda da çok bilgili bir insan. Öncelikle Pardusun tanıtımı ve
> hikayesinden başlayacak. Çünkü hiç pardus nedir bilmeyenler de gelecek.
> Daha teknik bir seminer olmasını bekliyoruz, çünkü diğer seminerde sadece
> ögür yazılım ve pardus nedir konuşuldu. Soru cevap kısmında eminim tatmin
> olacak cevapları alabileceksiniz.

Seminer içerisinde Pardus ta yaşanan sorunlardan çok Pardus'un ne olduğu,
gelişim süreci ve özellikle topluluk süreçlerinden bahsedilecek. Ama şunu da
belirtmek istiyorum gerek soru cevap kısmında gerek seminer öncesinde
deneyimli kullanıcılar ile sorunlarınızı paylaşabilirsiniz. Zaten yarın bir
stand da orada açık vaziyette olacak sanırım.

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net