[Pardus-kullanicilari] NFS baðlanma sorunu

Onur Canci onur.canci at gmail.com
27 Oca 2009 Sal 09:39:53 EET

Maalesef sistem üzerinde portmap,nfs_utils,ntsnmp servisleri çalışır durumda
ancak yinede nfs paylaşımlarını göremiyorum.

Mount etmeye çalıştığım zaman uzun süre bekleyip sonra hata veriyor.

Not : nfs paylaşımı yapan sunucuda sorun yok fedora ile sorunsuz olarak
baÄŸlanabiliyorum.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler