[Pardus-kullanicilari] VirtualBox Kişisel Sürüm Aşırı Yavaşlık Sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
26 Oca 2009 Pzt 17:11:37 EET

2009/1/26 Mevlüt KOÇAK <mevlut.kocak at artvin.gov.tr>

> 2007.3 sürümünde hiç bir sorun yaşamazken, Pardus 2008 kurunca
> VirtualBox'ta yukarıda bahsettiğim sorun var. Ekran kartını değiştikten
> sonra sistemi tekrar kurdum. fglrx sürücülerini kurdum. VirtualBox'ta
> bir değişme olmadı.

Sistemde baska bir dert olmasin? Yavaslik sadece VBox icindeki sanal
sistemde mi? Sanal sistem icinde bir dert olmasin, virus trojan worm, veya
disk defrag gibi bir is calisiyor olmasin? calisan islemlere bir goz atin
kimler islemci yiyormus diye (sanal sistemde).

ana sistemde de top komutu ile bakabilirsiniz kim ne kadar islemci yiyor
diye, ayrica dmesg komutunun ciktisina da bir goz atip olagan disi seyler
var mi hata mesajlari vs. diye bakmak lazim.

--
Emre