[Pardus-kullanicilari] NFS baðlanma sorunu

Onur Canci onur.canci at gmail.com
26 Oca 2009 Pzt 16:26:56 EET

Merhabalar,

Pardus 2008.1'de de 2008.2 RC1'de karşılaştığım bir problemden bahsetmek
istiyorum.

Debian sunucum üzerinde bulunan NFS klasörüne pardus ile bağlanmak
istiyorum.
Ancak fstab içine gerekli satırları girmeme rağmen nfs paylaşımına
ulaşamıyorum.
*"mount.nfs: internal error"* hatası ile karşılaşıyorum.

fstab satırlarım :
10.0.0.2:/var/www/asd   /mnt/asd      nfs

ÅŸekildeki gibi.

Acaba bu sürümlerde NFS kullanmayı deneyen var mı?
Eğer sorunsuz olarak bağlanabiliyorsanız ben nerede yanlış yapıyor
olabilirim?

Teşekkürler
--
M. ONUR CANCI